من تو ما
چی شد که اینهمه دور شدیم؟ من از من تو از من اون از ما ؟ چیشد که دیگه دل تنگ نمیشیم؟ من برای من تو برای من اون برای ما؟ چیشد که دیگه لبخند نمیزنیم؟ من به من تو به من اون به ما؟ چیشد که دیگه درد و دل نمیکنیم؟ من برای من تو برای من اون برای ما؟ راستی چیشد که دیگه با هم حرف نمیزنیم؟ من با من تو با من اون با ما؟ من نمیدونم چه بلایی نازل شد سر من سر تو سر اون سر ما تو بگو چی گذشت؟ به من به تو به اون به ما؟؟؟
پی نوشت: این متن از اوناست که مخاطب خودش باید بفهمه که مخاطبه...
+ نوشته شده در Thu 21 Feb 2019 ساعت 18 توسط haniyeh
|