فکرشو بکنین بارون بیاد نتونین برین بیرون قدم بزنین

هوا عاولیییییییییییییییه ولی همین هوای عالی که هست و نمیتونم برم بیرون باعث میشه بیشتر ناراحت شم خدایا چقد دیگه باید اینجا بپوسیم و کپک بزنیم اخه!!!!!

حتی حس درسم ندارم اگه امسال به سال بعدی وصل بشه من کی استراحت کنم؟؟؟؟

فک کنم بدترین بهار عمرم بشه