dialogue time
گاهی باید از آدم ها دوری کنی ...
نه بخاطر اینکه اهمیت نمیدی ...
بلکه به خاطر اینکه اونا اهمیت نمیدن ...
و خب
بعد میفهمی ...
تو هر ادمی که میشناسی
یکی هس که نمیشناسی
(( قاصدک ))
+ نوشته شده در Wed 6 Feb 2019 ساعت 21 توسط ghasedak
|