گاهی باید از آدم ها دوری کنی ...

نه بخاطر اینکه اهمیت نمیدی ...

بلکه به خاطر اینکه اونا اهمیت نمیدن ...

و خب 

بعد میفهمی ...

تو هر ادمی که میشناسی 

یکی هس که نمیشناسی 

(( قاصدک ))