آنقدر دوستت دارم

که خودم هم نمی دانم چقدر دوستت دارم!

هربار که می پرسی، چقدر؟!

با خودم فکر می کنم؛

دریا چطور

حساب موجهایش را نگه دارد؟!

پاییز از کجا بداند

هر بار چند برگ از دست می دهد؟!

ابرها چه می دانند

چند قطره باریده اند؟!

خورشید مگر یادش مانده

چند بار طلوع کرده است؟!

و من،

چطور بگویم که،

چقدر دوست دارم

تقدیم به کسی که تمام دوستت دارم های از ته دلم را با او و در کنار او درمیان گذاشتم....

تقدیم به پگاه عزیزم❤