دوستم بهم گفت : 

(( اینقدر دوست دارم کسیو که دلم براش تنگ شده گیر بیارم ...

شروع کنم به زدنش ...

گریه کنم ...

بعد وسط زدنا و گریه کردنا بگم ...

کجا بودی دیوونه دلم برات تنگ شده بود ... )) 

کار احساسیه قشنگیه ...

ولی خب به سه دلیل برای خیلیا ممکن نیست 

یا حداقل دخترا 

1 ) نمیبینش 

2 ) زورم بهش نمیرسه 

3 ) حتی اگه برسه هم نمیتونم بهش بگم 

تا تحلیلی دیگر بدرود 😐😄

.

.

.

.

اهان دلیل چهارم : اصلا وجود نداره