دوستم بهم گفت :
(( اینقدر دوست دارم کسیو که دلم براش تنگ شده گیر بیارم ...
شروع کنم به زدنش ...
گریه کنم ...
بعد وسط زدنا و گریه کردنا بگم ...
کجا بودی دیوونه دلم برات تنگ شده بود ... ))
کار احساسیه قشنگیه ...
ولی خب به سه دلیل برای خیلیا ممکن نیست
یا حداقل دخترا
1 ) نمیبینش
2 ) زورم بهش نمیرسه
3 ) حتی اگه برسه هم نمیتونم بهش بگم
تا تحلیلی دیگر بدرود 😐😄
.
.
.
.
اهان دلیل چهارم : اصلا وجود نداره
+ نوشته شده در Sun 25 Nov 2018 ساعت 21 توسط ghasedak
|