بودن کنار ادمایی که از ته دلت عاشقشونی اونم یه شب کامل و بدون نظارت دقیقه به دقیقه مادر محترمه خیلی خوبه حتی اگه خیالش یک دقیقه ام رهات نکنه و تمام مدت احساس کنی قلبتو پشت در جا گذاشتی روز که نه بهتره بگم شب عالی ای بود اردوی شبانه کنار چند تا از بهترین و با عشق ترین دوستای دنیا

 

پی نوشت: قاصدک ممنونم که حتی یه لحظه هم تنهام نذاشتی و اجازه ندادی که احساس تنهایی کنم چون اگه تنها میشدم مطمئنا گریه میکردم هر چند اون لحظه خیلی از دستت حرص خوردم

پی نوشت 2: نفر وسط منم

پی نوشت 3: دیگه پی نوشت ندارم